Portál Práce


Odborní asistenti v administrativě

Popis pozice

pracoviště Holešov
- Náplň práce: vypracovávání týdenních, měsíčních a ročních přehledů, vypracování podkladů pro mzdy, vedení pokladny, správa dokumentů a smluv, drobné účetní práce, vnitřní organizace zakázek, zastupování vedení společnosti v jejich nepřítomnosti
- Požadavky: SŠ vzdělání, samostatné rozhodování a řešení věcí, základy účetnictví a jejich principů, angličtina na komunikativní úrovni (denní využití jak v písemném, tak v mluveném projevu), němčina velkou výhodou, znalost administrativních programů, základní orientace v právní legislativě, ochotu se neustále zlepšovat a pracovat na sobě, rozumný "selský" pohled na řešení věcí
- Nabízíme: do určité míry flexibilní pracovní dobu, stravenky, telefon i pro soukromé účely (popř. notebook), bonusy a prémie dle ročních výsledků, firemní školení a zvyšování kvalifikace
- své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: s.lanikova(at)peboeck.cz


Základní informace o pozici


Odborní asistenti v administrativě


Střední všeobecné vzdělání s maturitou



Lokalita

  • Holešov

Kontaktní údaje


Simona Laníková

Obor

Administrativa

Jazykové znalosti

Angličtina Pokročilá

Plat

28000 - 35000 Kč


Odpovědět na inzerát