Portál Práce


Úředníci ve skladech

Popis pozice

Pracovní doba:
12hod směny, směnnost "krátký a dlouhý týden", 7:30 - 19 hod
Tj. střídání 1 týden - středa, čtvrtek. 2 týden - pondělí, úterý, pátek až neděle.

Proč pracovat pro nás? Nabízíme….
- dlouhodobou, stabilní a jistou práci s pracovní smlouvou na dobu neurčitou
- širokou řadu možností využití zaměstnaneckých výhod
- podporu a pomoc při zapracování

Je to práce pro toho, kdo....
- se administrativní práce nebojí, má s ní zkušenosti
- umí pracovat s PC
- je časové flexibilní (směnnost)
- je odolný proti stresu a rutině

Co budete dělat? Budete….
- zajišťovat administrativní činnosti spojené s provozem skladu
- doplňovat data a dokumenty do informačního systému
- evidovat zboží v systému, spravovat data, kontrolovat data

Oslovila Vás naše pracovní nabídka?
Zašlete Váš životopis na email: zamestnani(at)hortim.cz

PODÍVEJTE SE NA NÁS:
www.youtube.com – video „Vítej v týmu“
www.hortim.cz/cz/kariera/

Hortim-International, spol. s r o. je obchodně - logistická společnost, která se řadí mezi významné importéry a producenty ovoce a zeleniny, zásobující středoevropský trh. Rozšiřujeme působnost našich týmů napříč všemi pobočkami, od roku 1993 jsme si postupně vybudovali silné zázemí, stabilní strukturu, udržujeme si zkušené zaměstnance a neustále posilujeme obchodní význam.


Základní informace o pozici


Úředníci ve skladech


Střední bez maturity



Lokalita

  • Brno

Kontaktní údaje


Personální oddělení
+420 543 522 147

Obor

Administrativa
Logistika a doprava
Cestovní ruch, gastronomie
Strojírenství

Plat

18000 - 22000 Kč


Odpovědět na inzerát