Portál Práce


Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

Popis pozice

Vaší hlavní náplní práce bude náš zákaznický systém a poskytování podpory našim klientům a partnerům. Toto oddělení denně spolupracuje s ostatními týmy, s mezinárodním zákaznickým centrem a s manažery, kteří jsou zodpovědní za celý EMEA region. Pro tuto pozici potřebujete mít dobrý přehled o činnostech naší společnosti: vědět jak, co, kdy a kde. Schopnost myslet tzv. "out of box" se Vám bude zcela jistě hodit.
Pokud:
máte excelentní znalost anglického a dalšího evropského jazyka (němčina, italština, španelština, francouzština, polština, ruština)
jste spolehlivý týmový hráč
máte dobré komunikační schopnosti a rádi pracujete s lidmi
jste orientováni na detail
umíte si rozplánovat čas a zvládáte více činností zároveň
jste flexibilní
máte znalosti MS Office produktů jako jsou Word a Excel
jste ochotni se naučit nové věci
nebo jen hledáte výzvu ve svém životě

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou


Základní informace o pozici


Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech


Střední odborné vzdělání s maturitou



Lokalita

  • Brno

Kontaktní údaje


Magda Rozehnalova

Obor

Administrativa
Cestovní ruch, gastronomie

Jazykové znalosti

Angličtina Pokročilá

Plat

23000 - 0 Kč


Odpovědět na inzerát